Sunday, September 26, 2010

Nur Izzah Husna - si cumil b0ngsu

Nur Izzah Husna nama diberi oleh keluargaku utk adik aku yg terakhir .. dulu mula2 org pggl dia osama .. sbb pelat lagi .. lpas tu smpai skrang pggl una jer .. hahah .. dlm keluarga aku dialah pling nakal, ngada2 dan cumil .. sekarang dia dah darjah dua(8thn) .. seorang yang rajin dan pandai melukis .. tp kuat merajuk n menangis .. hahaha .. Dia ni pun dah pandai kandid gambar sendiri tau .. kalu tk der kamera .. dia guna kamera handset aku .. bila tgk jer dkat 100 lebih gmbr dia sorang jer dlm handset aku .. ada gak lah yg okay .. yang mana tak okay tu aku delete .. yang okay tu aku edit sikit dan upoad trus ke FB dan blog aku .. Jadi, inilah kandid2 yang telah di edit by me .. semua dia ambil sendiri tau .. 






























































No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...