Friday, October 8, 2010

4 bulan sudah berlalu

Assalamualaikum semua dan salam 1 Malaysia .. Hari ni cukup 4 bulan kaki aku terlantar sendirian .. atas sebab kemalangan .. macam2 terjadi sepanjang 4 bulan ni .. Ini antaranya : 

* Urut di Batu Kurau Taiping (3x) 
* Urut di Ijok Selongor (6x) 
* Ulang alik ke hosp (7x) 
* Ulang alik ke KPTM Ipoh (4x) 
* Kwn2 dari Ipoh - Zero(0) 
* Kwn2 dari KKPS - banyak gak (contact/sms/dtg rumah) 
* Kwn2 Seri Kampar - pun sama bnyk gak (cntct/sms/dtg rumah) - ada yg tau lmbt itupun kwn 
  smpikan .. 

Keadaan kaki lak : (Alhamdulillah) 

dulu - nk angkat pun takot - still goyang n berbunyi - adik aku pun takot angkat mlm2 .. nk u'uk lagi susah - dlm bilik air jer coz jamban bkn jenis duduk - so u'uk atas kerusi khas je ..mak dan bapak yang basuh najis tu - time tu tk larat lagi - ada yg sanggup ke - PENGORBANAN .. nk mandi pun duduk atas kerusi tu .. nk ke mana kena gtau - kena hati2 - risau terjatuh or tergelincir - nk keluar rumah pun kna letak kerusi coz tinggi - tk leh naik guna tongkat .. 



sekarang - kaki dh angkat sendiri - ada perubahan - dah msuk ke posisi yg btul - tp ada longkang ditgh2 - doktor pesan slalu berjalan - tuk tekan tulang aku .. surat dari peguam pun dah sampai - baru semalam (7 hb) - rasanya nk setlekn kat luar - cepat - tak terlalu bnyk prosiding - dh mual ngan prosedur - ikut prosedur tp lembab - ISO lah konon - tmpt aku dulu ISO gak -  tp sistem cepat, pantas dan mesra pelanggan -  buat keja biar cepat dan ikhlas - kalau tak mkn gaji buta jer - sia2 jer keja tau .. uhuhuhu .. 1 November pi jumpa peguam - 24 November 2010 - last pi hospital - perancangan nk pi Ipoh lepak mcd - jumpa keluarga di Kg Gajah .. jumpa kwn2 di KKPS .. REUNION .. 



Pada yang sudi datang rumah aku, yang bz tp sempat call aku n sentiasa sms aku tuk ketahui keadaan aku, yg jauh sanggup amik cuti - yang tgh kerja pun amik mc - TQSM ... pensyarah2 KKPS yang still smpi sekarang sms aku tnyer mcm mana keadaan aku .. cikgu2 seri kampar pun .. last pada jiran2,pakcik2,makcik yg mngenali aku - Terima kasih bnyk dtg rumah - doakan tuk aku - sedekah pada aku - Hanya tuhan jer dapat balas budi pakcik makcik .. if ada apa2 lagi aku akan sampaikan - Minta maaf if ada buat salah silap yer .. TQ .. 



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...