Thursday, October 7, 2010

Puasa 6 vs Demam panas

5 hb 10 aku demam panas scra mengejut .. kerana aku langsung tk der buat kerja apa sgt .. yelah teperap jer dlm rumah .. just kemas rumah je lah .. sblm subuh lagi badan aku dh panas .. segera aku tarik selimut ke badan aku .. aku terasa sejuk sgt krn bdan aku terlalu panas .. apabila pukul 5, mak aku gerak tuk bersahur .. time tu aku cakap pada mak aku yang aku demam panas .. aku tak larat langsung nak bangun .. bila nk bangun rasa nak  jatuh dan terhuyung hayang .. dan bibir atas aku bengkak teruk .. jadi aku terbaring jer lepas tu .. langsung aku tak berpuasa hari tu .. hmm nak dijadikan cerita dalam pukul 8 lebih tu aku bersiap pi klinik .. badan aku time tu sungguh panas dan lemah .. aku hanya mampu bercakap perlahan .. aku dah tak terdaya waktu tu .. dalam fikiran aku hanya aku dapat demam denggi kowt .. mnerlah tahu .. tapa badan2 aku tk merah2 just bengkak2 jer .. then terus pi kelinik .. kat kelinik lak aku terpksa tunngu dekat setengah jam .. doktor blum smpai lagi .. lau aku ajak bapak aku pi duk dlm kreta .. aku nk baring .. terlalu lemah aku .. rasa mcm nk pengsan pun ada .. dalam pukul 9.15 baru aku jumpa doktor .. doktor kata demam aku teruk gak .. suhu badan aku panas .. lepas jer jumpa doktor .. amik ubat kat depan .. terlalu banyak ubat aku kna mkn .. adess .. hmm .. nak tk nk kna lah mkn gak tuk sehat cepat .. dan puasa syawal aku tertinggal lagi satu hari lagi .. bila nak buat erk .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...