Tuesday, November 2, 2010

Go0d News

hmm .. hari ni bertarikh 2 November 2010 .. aku dikejutkan dgn panggilan dari Sarjan Mohan .. bkn detektif conan k .. uhuhu .. hmm nk dijadikan cerita .. Sarjan ni adalah Polis Kampar .. yang uruskan kes aku dulu .. bkn kes kemalangan ni .. tp kes kecurian handset aku dulu .. Sony Ericsson K800i .. hmm .. dia kata pencuri tu dh kna tangkap tp dah pun diikat jamin oleh bapaknya sendiri .. biasalah .. bapaknya pun mmg kerja bhgn menyaman ni .. bapak kejar polis .. tp anakjadi pencuri .. bagus tul lah .. silap hari bln anak sndri tido lokap .. kebetulan bapaknya ni mmg dah tau perangai HANTU dia ni .. suka mencuri .. duit mak dia sendiri pun dia curi inikan org luar .. hmm .. lpas tu .. sarjan tu kata kalao ada apa2 dia akan gtau lagi .. ptg td aku try call dia blik .. coz aku cdg nk mntk ganti rugi .. dulu aku beli handset tu mahal gak .. dkat RM800 lebih gak ler  .. aku ble yg ori .. bkn yg biasa .. (tgk pd cap bateri dia) .. pas tu beli memori kad lagi .. kire2 ada dekat RM900 gak ler .. aku rasa handset tu yg pertama aku pakai paling mahal takat ni .. jadi aku ngan bapak aku akan pi jmp dia dan sekeluarga tuk bncg .. mgkin dlm masa terdekat ni .. if tk der apa2 mslh .. aku akan gna duit tu tuk beli handset baru dan external HDD (budget 320gb ke atas) .. tgk dulu mcm mner .. sbb aku sndri ada bukti video dan saksi kuat .. (time praktikal dan kbtulan tmpt praktikal aku tu ada CCTV) .. Thanks tu Pusat Komputer Pertama .. jadi .. if aku ada apa2 info aku akan update lagi kat cni k .. sekarang pun aku tgh setlekn kes kemalangan aku ni .. Harap2 dpt setimpal .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...