Sunday, November 7, 2010

ada apa dgn Nombor 8 ..

hmm .. dah ditakdirkan nombor kegemaran aku adalah 8 .. ntah knapa aku suka sgt dgn no 8 ni .. mcm2 perkara yang tersirat dan tersurat berlaku di sebalik nombor 8 ni .. 

* No plat kereta baru mak aku - AHD 9158 
* No plat kereta lama (Avanza) - AFH 6298 
* Aku kemalangan pada tarikh 8 Jun 2010 
* 8 orang yang aku sayang (rahsia) 
* Tarikh Lahir kawan lama (Mazlina@mama) 
* 8 November 2010 - pi temuduga kerja 
* 8 November 2010 - Muzik2 Separuh Akhir - Shahir tercalon .. 
* 8 Jam masa tidurku 
* handset K800i aku .. 

Mungkin in jer kowt .. nanti aku ingat aku update k .. anyways .. nombor 8 adalah no tuah aku dan no malang aku gak .. yelah dah 5 bulan aku duk kat rumah ni .. hmm .. so bored .. nak bawak moto pun tk berani lagi .. bkn trauma k .. huhuh ... berjaga2 lagi .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...