Monday, November 8, 2010

Juruteknik Komputer Gred FT17

pada tahun ni mcm2 dugaan aku lalui .. bermula dgn kehidupan di Ipoh .. bagi aku yang lifenya terlalu sosial .. sehingga mcm2 perkara berlaku kat aku .. hmm itulah dugaan dan ujian .. bak kata kak Feyda .. biarlah .. "adik punya life adik teruskan .. jgn dok ikut org .. org nak kata kita ni lapuk ker or ketinggalan ker .. biarlah janji budaya timur jangan dirosakkan .. " hmm bagus betul kak feyda ni .. hmm .. baiklah soal ipoh ni kita buang jauh2 tuk smntara waktu k .. cakap soal ipoh .. td bertarikh 8 November 2010 .. aku pi temuduga tuk jwtn Juruteknik Komputer .. aku berdebar2 sgt .. org2 dulu kalau temuduga dia akan tanya soal isu semasa dan nama2 menteri .. aku siap cari nama2 menteri yang lengkap dlm internet lagi .. mcm2 persediaan aku buat .. seawal pukul 7.00 pagi tadi aku gerak dari kampar .. dan sampai pada pukul 7.30 .. aku dapat no giliran no 3 .. mak ai .. awal kowt .. hmm .. asal giliran aku jer .. aku pun masuk ..ada sorang laki dan sorang perempuan .. aku buat ler mcm mner aku praktise kat KKPS dulu .. kalau dia blum soh duk .. jgn nak memandai nak duk .. yg perempuan mntk aku sijil2 yang aku bawa dan resume .. hmm yang laki lak soh aku dok .. bermulalah sesi temuduga .. yang perempuan tu lebih pada pengenalan diri aku dan soalan situasi ttg kehidupan aku .. dia kata skrang bnyk kekosongan kat teranganu, sabah dan sarawak .. kalau dpt sabah or sarawak mcm mner .. then nk berenti belaja ker .. jwpn aku sprt mana mak aku cakap pada aku .. kalau dpt .. bereti jer belajar kat Ipoh tu .. try jer mner2 tmpat yang ada buat kelas sabtu dan ahad .. yang pasti aku akan amik dip multimedia or IT .. atau mungkin terpaksa berkorban tuk smntara waktu .. ilmu bila2 bleh cari dan ada dimana2 jer .. itulah jwpn yang aku beri pada perempuan tu .. dgn dia aku so confident .. bila dgn laki ni .. aduhh .. dia "main2" ngan aku lak .. aku try yang mner aku tahu jelah .. dia tnyer pasai perkakasan dlm board .. ada yg aku ingt2 lupa .. yelah dah lama gak aku tgglkn .. takut gak bila dia tnyer aku pasai komp .. apa2 hal pun kptsn akan keluar 27 Disember 2010 .. mungkin time tu aku dah masuk kat Ipoh kowt .. jwpn tuk berenti masih terlalu awal aku cakap .. tunggu je lah .. Rezeki ada dimana2 jer .. masa dan bila jer yang tak tahu .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...