Saturday, January 15, 2011

Aku & Kampar

Siapa aku ?? Kampar tu kat ner ? kalo tanya org ramai tentu ramai yang tak tahu .. mesti diorg fikir Kampar tu kat Indonesia .. huhuh .. kalo yg tak tahu tu pi lah tgk peta malaysia sendiri k .. tgk bhgn Perak .. tapi soalnya disini bukan benda ni yang aku nak crita .. tapi pasai keluarga aku .. keluarga aku mmg asal org Kampar .. Bapak dan atuk aku .. sebelum aku lahir lagi .. sekarang aku dah pun berumur 21 tahun .. bapak aku kata ulangtahun pertama Kampar Amy Search dtg Kampar .. BPR pun ada gak .. dan kebetulan time tu bapak aku satu sekolah dgn amy search .. huhuhu .. bukti ada tau .. gambar lama2 .. nanty aku masuk kan .. skunk ni Kampar dah berapa abad dah .. aku pun tak tahu .. nanty lah kalo aku rajin dan ada peluang aku akan kaji semula sejarah Kampar ni .. memang dari dulu aku ada niat nak kaji semula sejarah Kampar ni .. aku bangga jadi orang kampar .. sekarang, macam2 dah berubah .. dan semakin maju .. kalo nak diceritakn latar belakng aku, keluarga aku dan penduduk Kampar ni .. memang tak tido aku malam ni .. nanty aku free aku ceritakn serba sedikit kaitan keluarga aku dan Kampar .. macam2 cerita best .. sebelum aku blah dari sini .. aku nak kongsikan beberapa gambar yang menaraik di Kampar .. gambar2 ni dah lama aku amik .. layan jer k .. 

 Stesen Bas Kampar 

Menara Jam Kampar


Laluan ke Stesen Bas Kampar 

Air Terjun Batu Berangkai Kampar - tempat lepak Shahir AF8 .. 


Hotel Grand Kampar 

Air Terjun Batu Berangkai 


Pelan Kampar


Panggung Wayang Kampar 

Tesco Kampar 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...