Sunday, February 20, 2011

Best Class

Mula2 aku nak mntak maaf pada2 blogger yg flow aku .. aku tak dpt nak update blog selalu .. kerana banyak bendak yg perlu aku setelkan .. bukan setakat pelajaran aku, tapi masalah aku sendiri .. baiklah untuk minggu ni aku pilih tajukk yg paling sesuai dan HOT .. pasti yang baca blog aku ni mesti tak percaya apa yg berlaku .. yg pasti apa yg berlaku dalam persekitaran aku, aku akan ceritakan segalanya dalam blog aku .. tapi bukan semua .. kerana ada yg menyentuh bab2 sensitiviti org lain .. baiklah .. untuk hari pertama, mcm biasa aku msuk klas IDB (Database) .. hari ni hanya 9 orang dari 12 orang jer yg dtg tuk klas pg tu .. klas hari tu, Puan Haslina ajar kami buat relationship .. link by page .. dalam kata lain buat main menu .. tp sebelum tu Puan Haslina ajar semula mcm mana nak buat command button utk pelajar yang tak dtg minggu lepas .. hari ni lain dari yg lain .. sorang member aku dtg sendiri kpd aku tuk belajar bersama .. sbb minggu lpas dia ada pesan kat aku dia nk aku ajar dia bt command button ..  aku pun agak segan sedikit .. coz aku tk pernah ajar org .. org ajar aku adalah .. jadi kami mula buat latihan dalm buku .. asal dah sampai jer soalan bhgn commnd button, kwn aku tu pun tnya aku .. mcm mana nk buat command button .. aku pun kebetulan br nk buat command, jadi dia ikut cara aku buat .. haishh .. agak susah aku nk ajar org ni kn .. lpas tu aku dgn dia pun siap .. Puan kata Ikhwan bila kamu dah siap kamu ajar kwn kamu yg tak msuk klas minggu lpas .. lagi sorang menaruh harapan menyuruh aku mengajar kwn2 aku yg ln .. opss lupa lak aku nk gtau kwn aku yg dok sblah aku tu .. nama dia syafiruddin .. tp pggl pak din .. aku pi ajar kwn aku yg kt blkg .. yg dia lak ajar sorang mmber aku kat blkg (adik) .. dia ajar tak menjadi pun hasilnya .. dia ajar org, dia yg gilerr .. hahaha .. dia sendiri yg cakap .. pas tu dia pi blkg bt apa ntah .. adik lak soh aku ajar dia .. time tu yg ln dah siap, Cuma tggl adik jer .. jadi terpaksalah puan tunggu aku selesai ajar adik ..  naik gilerrr aku dibuatnya .. yelah .. last aku bt bnda ni kat kolej aku dulu .. msuk sem 1 kat Ipoh persaingan kuat sgt .. hmm .. tk perlah .. nasib baik tuk sem br ni aku dah klas ln .. agak mudah aku nk score skit .. stakat ni bolehlah ..  tuk klas IMD .. aku ada 2 org yg aku rasa stakat ni persaingan aku gak .. Pak Din dan Chot .. Pak Din dah pun dpt markah bonus mcm aku dulu gak dari Sir Anuar .. mungkinkah markah aku dah sama dgn dia .. ntah aku pun tak bran ink tnya Sir Anuar .. tuk Chot lak dia ni pandai melukis dan explore .. tp dia nil ah bnyk bntu aku dlm bt assgmnt .. that my new friend .. and that I wont from my new life .. klas DPM pun sama gak .. ada member yg tlg aku .. Nazrin a.k.a yen ..  IDTM stakat ni pun masih mudah .. coz aku dah ada basic kat kolej aku dan abis Sijil dulu pun aku ada amik kursus pendek anjuran kolej lama aku tuk Dreamweaver .. jadi tk der rasa kekok tuk guna dreamweaver ..  

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...