Wednesday, October 26, 2011

Air Yang diCincang Takkan Putus ~ BFForever ~

Saat ini aku sudah pun berda di tempat lain .. Berjauhan dari mereka .. Tapi hanyalah seketika kerana apa yang pasti aku dan mereka pasti akan berjumpa satu hari nanti semula .. Aku dan mereka BEST FRIEND FOREVER >> Tiada yang mampu pecah belahkan aku dengan mereka .. Walaupun perkenalan dalam masa yang singkat .. Tapi macam2 yang berlaku .. macam2 kenangan manis antara aku dan mereka .. Tiada satupun terselit yang pahit .. Penuh dengan ketawa dan kegembiraan kami bertiga .. Itulah mereka Muhammad Faiz dan Mustanir .. Kawan2 ku dari Kolej Poly-Tech Mara Ipoh .. Walaupun aku dah pun berhenti dari tempat tersebut pada bulan 2 thn ini, tp sampai sekarang aku masih berhubung dengan mereka berdua lagi .. Masih contact dlm fb dan message di handset .. Itulah persahabatan yang terjalin antara aku dgn mereka .. Nak masuk semester 2 pun masih tak sempat utk berjumpa .. Nasib baik ada FB .. Inilah tempat aku berbual dgn mereka .. walaupun bukan selalu dan tidak dapat berjumpa atas sbb tiada masa .. yg ni lak dari KPTM Ipoh .. Kalau dari Kolej Komuniti Pasir Salak pun ada wakil 2 org .. Sampai laa ni masih berhubung kat FB dan last jumpa masa raya tahun ni gak .. Alhamdulillah .. Safwan Rahman dan Taufik Nordin .. Dua2 dari KKPS .. tapi nasib masih menyebelahi aku untuk berjumpa dengan Safwan Rahman di UTHM Johor .. Walaupun dalam masa yg singkat kerana last semester .. Janji aku dgn Safwan masih berhubung .. Aku pun sempat gak ambil seberapa ilmu dari dia .. Kebetulan aku dgn Safwan satu course yg sama .. memang senanglah .. Taufik lak sekarang kat Politeknik Ungku Omar Ipoh .. Still course yang sama iaitu Diploma IT .. Bezanya aku, Safwan dan Taufik adalah tahun kami .. Last aku jumpa si Taufik ini adalah pada Cuti Raya Aidilfitri tahun nih .. Nasib baik dpt jumpa gak .. Senang kata, orang mana yg okay, tk der masalah dgn aku,  still akan contact dgn aku .. Inilah kawan2 aku dari stp tmpt aku belajar .. Thanks for giving the moment .. UTHM .. Aku masih mencari2 lagi .. Kalau kawan belajar mmg ada sorang dua org .. Itupun org Perak gak .. hahaha .. 


P/s : Kalau nak tahu kat UTHM ni banyak gak org yg aku kenal .. Abang sedara aku yg br habis praktikal, Sepupu aku yg jd pembantu MHS time batch aku (Atiqah Aima), Adik aku sendiri, Jiran rumah aku yg juga lect Civil Engenering .. Fuh .. kumpul org nampak .. hahahah .. 

1 comment:

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...