Thursday, December 23, 2010

2 hari 1 mlm - 19-20 Disember 2010

19 Disember 2010 - Ahad 
Hari kedua aku kat kg aku .. pagi ni kitaorg digmparkan dgn kejutan berita ttg opah cu .. aku tak tau dari mana puncanya .. yg aku tahu .. org kata opah cu dah meninggal dunia .. terkejut aku .. pak lang sampai menangis .. asal korek2 jer, rupanya opah cu sakit .. blum lagi meninggalkan kter org semua .. pagi ahad, pak anjang blik rawang .. dirg gerak blik pukul 11.30 pagi .. lepas tu .. agenda kitaorg mcm biasa kemas rumah .. on9 wifi rumah pak long .. n lepak2 .. pas tu rehat .. coz letih smlm tk hilang lagi .. apa2 hal pown mlm smlm mmg terbaik .. hari ni gak kali pertama adik aku yg kecil, Husna pi berkelah kat kongsor@sg .. sepanjang dia blik kg stkat ni .. nilah kali pertama dia pi mndi mnda kat pdg rengas .. tp aku kna tggl kat rumah pak long .. diorg pi dlm pukul 2 lebih .. mndi mnda diorg kat sana .. aku lak amk ksmpatan on9 wifi rumah paklong aku .. diorg blik dari kongsor dlm pukul 4 lebih .. pnyer lama diorg pi .. mak long kata nanti hari selasa pi lagi skali .. 

20 Disember 2010 - Isnin 
Pagi ni kitaorg mcm biasa bgun awal dah sarapan sesama .. mcm2 ada .. pagi ni ada pasar senin kat kg aku .. dah lama tk pi pasar senin .. bestnya .. mcm2 ada jual .. aku pun borong habis hari tu .. ptg tu lak kitaorg rehat2 dan lepak kat rumah .. tgk tv .. smbl lepak tu aku pun bersembang ngan mak long .. aku kata hr jumaat ni besday aku .. tp aku blik hr rabu .. so, maklong kata mlm besok kita wat besday aku .. hushhh .. bestnya .. terharu rasanya .. mak long kata nk wat kek tuk aku .. tk sabar rasanya aku .. Terima kasih mak long ..

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...