Friday, December 24, 2010

Ulangtahun yg ke 21 - Paling Best

Tahun ni mcm2 bnda berlaku sepanjng aku berumur 21 tahun .. yg pling truknya adalah kemalangan .. sampai patah kaki .. yg paling bestnya .. aku dpt berchating ngan beberapa artis2 malaysia .. huhuhu .. sempena ulang tahun aku yg ke 21 ni .. ramai yang wish aku .. tk kurang juga yg tak wish langsung .. yg ramainya adalh kwn2 lama aku dari sek rendah, menegah dan kolej komuniti .. Kolej Poly-tech Mara lak lmbt .. aku da off line semua dok antaq wish kat wall aku .. tp semuanya senior2 aku .. batch aku sorang jer .. <abu> .. yg ln semuanya senior .. kwn2 aku dari sek menengah dan rendah yg bnyk wish .. Thanks korang semua .. artis2 yang sempat wish aku .. antaranya adalah pak long shahir af8(Kamarul km), MM Fahmi(Fahmi Marzuki), Elham(pelakon Bola Cinta RTM), Qazem Nor, Akim Af (Akim Ahmad), dan tntunya Sofazr .. TQSM u allz .. Lepas ni aku senanglah nk dpt kerja .. bidang yg aku ambil sekarang adal multimedia .. jd diorg2 ni nanti yg akan tlg aku .. aku sndri dah ada link ngan beberapa org .. bnda baik bt apa aku nk tolak .. itulah yg berlainan tuk sambutan ulang tahun kelahiran aku thn ni .. kepada fans2 shahir dan sofazr thnks gak 4 wish my balated day aku .. Aku appriaciate pd semua yg wish pada aku setakat ni .. 



No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...