Thursday, December 30, 2010

Aku & Mereka

macam mana yer aku nak mula perbicaraan kali ni .. sebab ni bukalah diri aku yg dulu2 .. time bdak2 tk reti lagi .. hahaha .. time bingung dan agak lurus bendul sikit .. yelah apa org cakap aku percaya <bak kata org Ipoh> .. okay .. senang kata mungkin satu hari nanti hidup aku akan jadi lebih senang .. bermula dgn perkenalan aku dgn salah seorg ahli kumpulan Sofazr (Zimi) di Jom Heboh Ipoh .. kalau tak silap time tu umur aku baru 17 tahun .. masa tu tk smpat nk brgambr ngan dia .. hanya mampu dok jauh2 dgr lagu dia dia dan Sofazr .. kali kedua aku jmp dia time Jom Heboh kat Lumut .. aku pi ngan mmber kolej komuniti aku .. mmg bestlah hari tu .. hari sabtu pi blik tgh mlm .. pas tu pg ahad pi lagi skali .. nk diikutkan antara kolej aku ngan lumut tu dekat jer .. kebetulan time tu ulangtahun TUDM .. jadi TV3 amik kesempatan buat kat TUDM lah .. masa dari kolej aku ngan TUDM lebih kurang sejam jer .. tuk hari kedua tu mmg memenatkan aku .. dah lah aku bwk mmber .. mmber aku ni lak tk der lesen so, mmg dua hari tu aku jer yg bwk .. penat seh .. nasib baik penat aku tu tk jadi sia2 .. yelah aku sempat amik gmbr Zimi (personal) .. Sofazr(stage) dan Along Raja Lawak (stage) .. 


malam tu aku tgk konsert smpi habis .. konsert malam tu habis pukul 10.30 malam .. gerak2 dan kluar dari TUDM tu lebih kurang pukul 12.00 tepat .. lepas tu masing2 lapar lak .. pi lak mkn kat majung .. lebih kurang pukul 2 baru balik rumah sewa .. dan sampai rumah pukul 3.30 .. sbb singgah rumah keluarga kwn aku .. dia nk amik barang .. asal balik jer aku trus dooomm .. hahah .. apa lagi tidolah .. tk pikir apa dah .. nk mandi pun malas .. hanya siram badan sikit dan basuh muka jer .. hahah .. tu lah kes plaing gila aku buat .. mcm esoknya tk der kuliah jer .. uuhuhuh .. pada kesokkan nya aku dn bbrapa mmber aku yg pi Jom Heboh ngantuk dlm kelas .. hahaha .. dan dgn itulah aku terus dpt link ngan Zimi dan Sofazr .. Sampai sekarang bilangan artis yg ada link ngan aku pun bertambah gak .. meh ni aku gtau satu2 k .. Sofazr, Aaser Mustafa (gangstarz), Qazem Nor, Ning Baizura (Kakak sepupu aku), Ezham (Pelakon Drama Bola Cinta), Akim AF7, Shahir, Alif Razali (AF6), Iqwal Hafiz dan yang terbaru MM Ariz (Mari Menari) .. hush hebat gak aku .. hahah .. semua perkembanagn diorg aku tahu .. hmm .. dan ada juga segelintir artis yg aku knal dan rapat biasa jer .. moga2 dgn perkenalan aku ngan diorg ni mudah dpt kerja dgn diorg .. lagi2 fotografer .. kalu kjer under artis dan kontrak lak tu .. confirm byaran lumayan .. Kesimpulannya .. aku masih berpegang pada kata2 aku .. rezeki ada dimana2 .. Usaha dan sabar jer perlu disertakan .. pada yang nak bt show atau event yg melibatkan artis leh lah contact aku .. Inbox jer kat FB aku .. 

Qazem Nor

 Ezham 

Aeser Mustafa 

Iqwal Hafiz 

Akim AF7 

MM Ariz 

Alif AF6 







No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...