Thursday, December 30, 2010

VC Dan Bila Esok - Sofazr

Inilah satu-satunya band yang aku sokong .. Sejarah kumpulan diorg pun aku tahu .. tahun berapa penubuhannya .. dan kalau nak tahu nama lama kumpulan diorg dulu adalah Toys .. gambar2 lama dior dlm paper dan majalah ada yg masih aku simpan sampai sekarang .. minat habis aku ngan diorg .. lagi2 vokalis kumpulan ni asal Perak (Ipoh) .. tapi sekarang dah pindah Rawang lak .. dekat ngan rumah Pak Anjang aku .. hahaha .. lagi mudalah aku nk bertemu ngan dia .. yang terbaru diorg dah ada single terbaru (Dan Bila Esok ft Shiha AF3) dan Album Maaf dari Hati (Mohd Atlas) .. Ada beberapa gambar yang aku dah edit sempena video clip lagu ni .. tapi video clip dia yg btul blum kluar lagi tau .. aku saja2 edit gmbr diorg .. dan kalau korang nak tahu .. Kak Shiha Af pun ada guna gmbr yg aku edi tuk profile picture Fb dia satu tika dulu .. aku terharu sgt dan hargai dia .. terus aku rapat ngan dia .. hehehe .. apa lagi amik link daa .. opss terlupa nak gtau .. kbnyakkan artis yg ada link ngan aku semuanya dah tahu status aku sekarang .. so, diorg kata tunggu jer bila2 ada peluang diorg akan panggil .. aku hanya mampu tersenyum .. sbb rezeki tu mmg ada .. cuma masa jer yg tentukan .. Kita merancang Allah yang tentukannya .. k lah korang amatilah beberapa gmbr yg aku dah edit k .. kire ni simbolik VC lagu diorg lah .. 









Good Luck tuk korang semua .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...