Sunday, January 2, 2011

Permulaan 2011

Sempena menyambut tahun baru ni .. macam program disediakan oleh semua org .. program TV, radio dan badan2 kerajaan pun turut serta .. macam2 telah dusahakan .. sambil tu akhbar2 pula mengambil tugasan mereka sperti melaporkan sorotan2 2010 di dlm akhabr terbitan syarikat mereka .. radio dgn carta khas mereka .. tv dgn tayangan drama dan filem2 terbaik .. Bagi aku untuk lebih meriahkan sambutan tahun 2011 ini aku membuat sedikit kelainan dari blogger2 sedia ada .. untuk kali pertama aku buat carta lagu (pandangan dan pendapat aku sendiri) .. semua lagu yg tersenarai dlm carta pilihan aku adalah dibuat berdasarkan pemerhatian aku dari segi populariti lagu tu dlm setiap radio serta berita2 ttg penyanyi serta perkembangan penyanyi itu .. Inilah 10 Lagu Terbaik 2010 .. 

10 Lagu Terbaik 2010 

1) Shahir - Kebahagiaan dalam perpisahan 
2) Sofazr - Dan Bila Esok 
3) Adira - Ku ada Kamu 
4) Maher Zain - InsyaAllah 
5) Faizal Tahir - Selamat Malam 
6) Justin Bibier - Baby 
7) Wonder Girls - Nobody 
8) Hafiz - Noktah Cinta 
9) Akim - Inilah Cinta 
10) Ezad Lazim - Bertemu Cintaku 

~ Tahniah kepada semua artis2 yang berjaya duduk dalam Carta Pilihanku 2010 ~ 
Semoga berjaya di dunia yang anda pilih ini ..  
Jalankan tanggungjawab sebagai penghibur yang terbaik ..  
Jangan hampakan peminat ..
Tonjolkan bakat yang ada bukan cerita peribadi .. 
KURANGKAN KONTROVERSI TINGKATKAN PRESTASI .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...