Monday, January 3, 2011

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam - Plan A

untuk kali pertama aku apply .. aku apply pun tuk masa depan aku .. aku tak jangka apa2 akan berlaku .. dalam kata lain aku tk der pikir if ada panggilan temuduga .. aku apply ni after aku konvokesyen Sijil .. coz sblm ni aku ada niat nk berenti dari Ipoh .. awal sem lagi .. coz ada msalah dalamn sikit .. tp disebabklan ada ajakan kwn .. terus aku tk jadi .. last2 abis jer konvo aku terus apply .. kwn2 aku kat Ipoh sorang pun tak tahu ttg perancngan aku dan keluarga aku .. ni lah kali pertama aku buat pengakuan .. walaupn aku tahu diorg tk der blog .. tp diorg rajin bukak blog aku .. hahaha .. bila aku update pasai diorg .. yg diorg buat apa kat aku .. semua dok marah .. siap tag nama aku kat wall diorg lagi .. last2 aku dah naik mual .. terus aku block dirg ni .. bkn takat aku jer .. pak sedara aku dan sedara mara aku tahu aku ada blog .. bila diorg bukak wall aku dan blog aku, aku kna maki .. mmg nk cari pasailah .. dari sedara mara aku tak tahu pasai keburukan korang .. terus terbongkar .. mula2 mkcik aku yg kat Ipoh jer tahu .. lepas tu skunk dah jd kecoh .. mkcik aku dok perhatikan korang jer kat Ipoh tu sepanjang aku kemalangan ni .. hang pa hati2lah .. baiklah kiter smbg pasai SPA naa .. sebenarnya aku dpt twaran as fotografi .. tp time tu aku br 2 bln kemlgn .. pakai simen lagi .. pastu ada amali lak tu temuduga fotografi .. nk tak nak kena tolak lah .. tak lama pas tu lepas raya kalo tak silap aku posmen hntr lagi sekali kat aku .. kali ni tawaran yg aku dpt Juruteknik tuk pelbagai bahagian .. gred FT17 .. jadi aku pun pi temuduga .. ntah berapa haribulan aku pi temuduga .. aku pun tak ingat .. kalo tak silap ujung bln 10 .. dan sekarang tgh tunggu keputuisan dari SPA .. utuk pengetahuan korang masuk ni dah kali ke2 diorg tangguh untuk umum keputusan SPA aku .. kali pertama 27 Disember 2010 .. pas tu 3 Jan 2011 dan yang terbaru pagi tadi 6 Jan 2011 .. serentak ngan pendaftaran Ipoh .. apa2 hal aku ngan mak aku dh plan awal2 lagi .. tunggu result SPA keluar dulu .. kalau ada rezeki aku akan pilih tuk kerja dulu .. kalau tak dpt gak .. aku dan mak aku ada Plan B dan Plan C .. Nantikan Plan B dan Plan C aku .. hahaha .. jangan terkejut tau .. aku suka akan ketiga2 plan ni .. 


No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...