Wednesday, January 5, 2011

Yang sebenarnya .. Plan B, C dan D .. teet ..

mungkin yg baca ni bloh aku ni adalah kalangan yg ada blog dan yg tahu aku ada blog serta yg tk der blog just ikuti blog aku dari fb aku .. hmm terpulanglah mcm mana korang dpt informasi pasai aku .. yg ni lak tuk org2 tmpt aku balajar now .. kalau dlm entry sblm aku ada gtau plan A aku .. skun aku tk mo berteka-teki lagi .. ini antara perancangan hidup aku .. InsyaAllah dengan berkat doa dan usaha aku selama ini .. kalau tk der gak bukan rezeki aku lah untuk kali ini .. mungin ini termasuk dalam Azam Tahun 2011 aku kowt .. harap2 berjaya coz azam 2010 tk terlaksana .. 


Plan A : SPA - Suruhanjaya Perkhidmatan Awam 
                          Dah pi temuduga .. esok keputusan sebenar .. 


Plan B : SPP/SPM : Suruhanjaya Pendidikan Malaysia 
                                   Baru jer apply .. masih lagi dlm proses kemaskini .. 
                                   apply bahagian AKS (Anggota Kumpulan Sokongan) 


Plan C : PJJ - Pengajian Jarak Jauh (if dpt SPA) .. 
Masih tunggu keputsusan SPA sambil research tempat belajar yang lebih Inovatif .. 


Plan D : Sambung belajar tempat lain .. 
               Kena tunggu bln 6 .. mungkin guna perkhidmatan pak su aku a.k.a 
               pak sedara yang keja ngan kerajaan .. pilihan now PUO/ UTHM .. 


Plan E : Maahad Tahfiz .. 
hahaha .. ni yg aku kata korang mungkin akan terkejut .. ni jalan terakhir sekali .. ni yg dicadangkan oleh mak aku sendiri .. ni aku guna khidmat Ustaz Zul, kwn mak aku kat sekolah .. dalam kata lain guna org dalam gak .. inilah yang aku kata Pengorbanan Besar dalam hidup aku .. Mungkin lepas ni aku leh masuk Imam Muda lak .. hahahah .. teet .. ahh .. tk der mknanya .. jiran aku kat sini pown baru umur 20 tahun dah jadi imam masjid kampar ni sepanjang bln puasa tahun lepas .. kenapa aku tk leh ikut mcm dia ..  Itu persoalannya ?? 

Kesimpulannya : kita tunggu esok pagi pukul 10.00 .. tuk tgk keputusan SPA .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...