Saturday, April 30, 2011

Hari yg Istimewa

Jumaat - 29 April - Hari ys sgt menggembirakan aku .. walaupun pada mulanya aku tak dapat menerima keadaan .. tapi Alhamdulillah .. Aku bersyukur dgn pemberian dariNya .. Tepat jam pukul 2.15 petang aku dan bapak aku gerak ke Ipoh iaitu Pejabat Peguam KK Lee .. tepat jam pukul 3.20 aku pun ada ada di hadapan Syarikat Peguam aku .. sebelum tu, bapak aku pergi mengurusan hal lain .. sampai jer trus aku turun berjumpa dgn pembantu peguam aku .. Abg Syam .. Dia bawak aku dan bapak aku pi keluarkan bayaran RM1200 tuk byaran peguam .. dan selebihnya hak milik aku .. walaupun tak banyak .. kau tidak kisah sbb itu membuktikan kaki aku tak cacat .. hanya tempang sikit jer .. hmm tak per lah .. rezeki ada dimana2 jer kn .. Tuhan dan tetapkan rezeki kita banyak mana .. Aku terima dengan redha jer .. Sekarang aku hanya perlu tunggu insurans aku dari KPTM Ipoh .. Sonyap jer org Ipoh .. apa cer .. (tak logik doe .. lama bebenor) .. kesesokkan harinya pula pada sebelah petang .. aku menggunakan wang sebanyak RM250 tuk beberapa agenda aku .. First, bayar duit cermin mata adik aku (RM80) second, buat cermin mata tuk aku(RM100 - pendahaluan), belanja family aku mkn MCD (RM46) .. yg selebihnya mak aku ada guna sikit .. Malamnya kami semua dok berkumpul depan TV .. mkn MCD sambil tgk Konsert AF9 .. Wahh .. hati berdebar2 nak tgk performance Hazama .. Alhamdulillah .. Hazama buat yg terbaik malam tu .. tak sia2 fansnya menyokong dan vote .. Keep it Up Bro ..  


Hazama AF9 

Hazama & Meet Uncle Hussein 



Cara Afundi 


No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...