Monday, April 25, 2011

Wahai Insurans

Aku sdah sehat dari kemalangan .. dan sepanjang aku kemalangan org insurans dok tak hbis2 call aku atau bapak aku .. bnyk kali gak lah .. last sekali aku dpt call dari pembantu peguam (abg Sham) bln 2 dulu .. petang tadi, tepat jam pukul 5.30 petang abg sham call bapak aku .. dia kata dlm mggu ni aku dah bleh dpt hak aku .. wah seronoknya .. tp kna bukak account dulu .. dulu aku ada acc maybank (tuk kerja KFC) .. sekarang aku dah ttup acc tu .. aku just gna ASB shj .. tp disebaban insurans soh bkakn acc baru .. aku terpsa juga buka .. InsyaAllah esok aku akan pi bukak acc baru .. dan belah petangnya pula aku akan pi pejabat peguam aku tuk amik ceknya .. hari rabu aku akan uruskan pertukaran cek ke duit tuk accaunt baru aku .. plg tdak akan dpt bhgn aku hr jumaat aku .. Wah .. seronoknya .. walaupun tak bnyk tp aku syukur ada rezeki lagi .. First bnda yg aku nk bt dgn duit ni .. aku akan beli Kamera DSLR aku .. then dari lebih tu sikit aku akan smpn bhgn tuk beli broadband tuk kegunaan aku pada masa akan dtg .. selebihnya utk tampung aku sambung belajar kat pilihan aku (UPU & Politeknik) .. Doakan aku berjaya dlm bidang dan apa jua pekerjaan yg aku lakukan .. Terima kasih yg sentiasa ambil berat ttg aku .. tak lupa juga yg pernah menjatuhkan aku .. aku percaya Allah sentiasa dibelah pihak yg benar .. 

P/S : aku masih tertunggu Insurans Aku kat KPTM Ipoh .. tk der panggilang langsung .. semuanya mengarut belaka haih .. org yg dah semester 3 pun tk dpt insurans lagi .. mmg mengarut semuanya .. alasan lebih .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...