Monday, April 25, 2011

Berita baru - SOFAZR

Baru2 ni Sofazr telah habis shooting Filem Jiwa Kacau .. Sekarang mereka dalam proses dubing dan editing tuk filem tersebut .. Masing sibuk dgn bahagian sendiri .. Dalam pada itu juga .. Zimi Sofazr telah kehilangan gitar barunya dan kereta miliknya sendiri .. Berita agak mengejutkan aku juga .. dan tak lama lagi mungkin selepas raya Sofazr akan menjalani shooting filem kedua mereka .. dengar kata dalam genre seram .. perghh .. mmg tak sabar aku nk tgk filem diorg ni .. uhuhu .. aku juga aku ada mencuba menghantar hasil sinopsi dan skrip aku pada Nusanbakti Corporation SDN BHD .. yang dijaga sepenuhnya oleh Syah Sofazr .. so, sekarang aku masih menunggu panggilan dari mereka .. Jika tidak ada respon aku tetapkan teruskan bidang yg baru aku ceburi ini .. dan dalam persiapan tuk buat skrip kedua .. Sinopsisnya dah ada .. kali ini aku akan cuba hantar pada produksi lain .. mana tahu ada rezeki .. InsyaAllah .. bagi abg Rodie Sofazr pula sibuk dgn Sabah Indie Band .. Projek terbaru tuk org Sabah dan KKMP  (Kota Kinabalu Music Production) .. Aku pegang kata2 Abg Qazem Nor .. jangan pernah putus asa .. jangan cepat kalah .. teruskan .. Abg Qazem Nor bnyk beri aku semangat .. Begitu juga Kak Ween (Isteri Abg Fairuz Sofazr) .. terima kasih banyak .. So, tunggu jer lah filem pertama Sofazr .. Sofazr The Movie Jiwa Kacau .. dalam penghujung tahun ini atau awal tahun 2012 .. Sama2 kita sokong kumpulan Sofazr dan industri seni .. 


No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...