Sunday, November 27, 2011

Hebatnya Dia ~ Muhammad Faiz @ Cot ~

Dia ? Mana datang ? Anak  Siapa ? Hebatkah Dia sampai masuk entry blog aku nih ? Kalau nk tanya persoalan sampai esok tak kan habis .. Dialah kawan karib aku di Kolej Poly-Tech Mara Ipoh .. Walaupun aku hanya mengenalinya selama 2 bulan setengah .. kalau ikutkan aku akan bersama dia lama .. Tetapi aku tidak sempat berkawan dengan dia atas sebab2 tertentu .. tapi ada hikmahnya .. Iaitu kami semakin rapat .. sentiasa berhubung dlm FB .. Selepas aku berhenti dari KPTM Ipoh utk jurusan Diploma Multimedia .. aku dapat tawaran dari UTHM Johor .. kebetulan adik aku ada, abang sedara aku ada, dan sepupu aku pun ada gak .. Alhamdulillah, senang keluarga aku nk bercuti .. tapi kat Johor ni mana ada apa pun .. ngadap benda yg sama jer .. Berbalik kpd cerita ttg kwn karib aku nih .. Sampa sekrang nih aku semseter 2 tak brkesempatan nak jumpa dia lagi lepas berhenti dari KPTM Ipoh .. Dia ni Hebat .. Bagi aku dia antara yg best gak sbb dia ni jenis style dan lawak orgnya .. Kebetulan org Perak gak (Sungkai) .. Aku kata Hebat sbb ni nih Fotografer yag kreatif dan gambar2 dia pun style .. Nanti aku sahre beberapa gambar2 dia dari FB .. 










~ Lagi gambar2 menarik boleh tgk kat FB dia Punklima Faiz ~ 

P/s : Sejauh mana kita, aku tetap tak kan lupa ko dan Mus .. Kita still Friend Forever .. Satu hari nanty pasti akan jumpa semula .. Kita merancang, Allah yg tentukannya .. InsyaAllah .. 

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda dengan tidak mengeluarkan kata2 yg negatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...